Descripció

Els alumnes col·loquen les peses d’un trencaclosques per a formar un mapa.

L’exemple proposat és d’un mapa mundi, però per als JJMM s’hauria de fer una opció més restringida agafant només els països que hi participen.

 

Motivació:

Ser ràpid alhora de montar el trencaclosques.


Finalitat:

Ser capaç de construir el trencaclosques amb rapidesa.
Conèixer cada país i la seva capital.
Conèixer la seva situació geogràfica en comparació amb d'altres.
Conèixer la seva bandera.


Resultats esperats:

Conèixer els països que participen en el JJMM.


Centre:

Multicentres

Destinataris:

  • Estudiants


Nivell educatiu

  • CM Primària

  • CS Primària

Àrea curricular:

CS-Ciències socials


Criteris de transversalitat:

  • Ecologic


Àmbit competencial:

  • Artística i cultural

  • Aprendre a aprendre

  • Autonomia i iniciativa personal

  • Coneixement i la interacció amb el món

  • Social i ciutadana


Fitxers adjunts: